Obchodní podmínky.
Restart Ženy - projekt společnosti myHory invest s.r.o., IČO 08379505, se sídlem Petrohradská 1570/5, 101 00 Praha 10 - Vršovice
Pokud si zakoupíte naše produkty a služby, budou se naše vztahy řídit těmito podmínkami, pokud se nedohodneme jinak.
Naše kontaktní údaje jsou:
E-mail: ahoj@restart-zeny.cz
Tel. č.: +420 777 185 789
I. JAK KOUPIT PRODUKT NEBO SLUŽBU
Pokud u nás nenakupuješ pro své podnikání, vystupuješ jako spotřebitel. V tomto případě vám naše právní předpisy poskytují určitá speciální práva, o kterých se dozvíš více níže.
Seznam se také se zásadami ochrany osobních údajů. Veškeré informace, které nám poskytneš, budou považovány za důvěrné a budeme s nimi podle toho nakládat.
Na našem webu najdeš informaci o produktu nebo službě, včetně ceny.
Produkt si můžeš objednat:
pomocí nákupního formuláře
zasláním přihlášky
e-mailem
5. Před odesláním objednávky si můžeš své údaje zkontrolovat a změnit.
Že k nám tvá objednávka dorazila ti potvrdíme e-mailem.
Náklady na komunikaci si hradíš sama/sám. Nijak se ale neliší od obvyklých tarifů a cen.
Smlouvu s námi budeš mít uzavřenou, až ti objednávku potvrdíme. Zároveň s potvrzením ti vystavíme a pošleme fakturu.
Fakturu posíláme online na tvůj e-mail.
Pokud fakturu neuhradíš ve splatnosti, můžeme od naší smlouvy odstoupit. Stejně tak, prosíme, měj na paměti, že pokud je faktura po splatnosti, negarantujeme ti (z kapacitních důvodů) místo.
Cenu můžeš platit:
prostřednictvím bankovního převodu na účet 2401671066/2010
akce jde platit také kartou online
Nejsme plátci DPH
II. AKCE
Pokud si u nás objednáváš účast na školení, webináři, workshopu nebo konferenci ("akce"), jsou přihlášky vázané na jméno.
Pokud se akce nemůžeš zúčastnit, napiš nám na e-mail ahoj@restart-zeny.cz nebo zavolej na číslo +420 777 185 789.
Storno poplatky za zrušení účasti jsou následující:
do 14 dnů (včetně) před akcí ti vrátíme 100 % ceny;
nejdéle do 7 dnů (včetně) před akcí ti vrátíme 75 % ceny;
méně než 6 dní před akcí cenu nevracíme, ale určitě nás kontaktuj. Zkusíme to s tebou vyřešit individuálně, například místem v dalším termínu.
Pokud zrušíš svou účast, vrátíme ti cenu sníženou o storno poplatek do 14 kalendářních dnů od potvrzení přijetí tvého oznámení o zrušení. Nezapomeň nám uvést také číslo účtu, kam ti máme částku zaslat.
V mimořádných případech můžeme změnit termín nebo místo konání akce. Pokud se tak stane, informujeme tě e-mailem. Pokud ti nový termín nebo místo nebudou vyhovovat, vrátíme ti zaplacenou částku, nebo si můžeš vybrat jiný termín, pokud je k dispozici volné místo.
Pokud dojde k událostem, které znemožní uskutečnění akce offline (například nemoc, epidemie nebo jiná tzv. vyšší moc), můžeme akci uspořádat online. V takovém případě se cena ani podmínky účasti a spolupráce nemění. Tato úprava není považována za změnu místa konání akce.
Informace, které získáš o klientech nebo třetích stranách, jsou určeny pouze tobě. Zavazuješ se je udržet v tajnosti a zachovávat mlčenlivost.
III. AUTORSKÁ A OSOBNOSTNÍ PRÁVA
Materiály, které od nás obdržíš, můžeš využít pro svůj vlastní rozvoj. Prosíme tě však, abys pochopil, že se jedná o autorská díla určená pouze tobě. Proto je prosím nešíř dál, abychom se vyhnuli problémům s porušováním autorských práv.
Z důvodu ochrany osobních údajů se akce nesmí nahrávat ani jinak zachytit bez našeho výslovného souhlasu, a to ani pro osobní potřebu.
Na akcích můžeme pořizovat fotografie pro propagaci na sociálních sítích a našem webu. Pokud si přeješ být na fotkách nezachycen/a, dej nám vědět předem nebo kontaktuj organizátora či fotografa přímo na místě. Další informace o fotografování nalezneš v našich zásadách ochrany osobních údajů na našem webu.
IV. JAK REKLAMOVAT VADY
Pokud by cokoliv nebylo v pořádku, kontaktuj nás na ahoj@restart-zeny.cz a mrkneme se na to.
V reklamaci uveď, kdo jsi, který produkt reklamuješ, důvod reklamace a jak si přeješ, aby byla reklamace vyřízena.
Na tvůj e-mail ti zašleme potvrzení o reklamaci (reklamační protokol), které slouží jako doklad pro další postup. V protokolu najdeš informace o datu reklamace, popisu vady, kterou jsi nahlásil(a), a způsobu, jakým si přeješ reklamaci vyřídit.
Pokud bude možné vadu odstranit, můžeš požadovat její nápravu (opravit nebo doplnit) nebo přiměřenou slevu. Pokud vadu nebude možné odstranit, můžeš žádat buď o přiměřenou slevu, nebo o odstoupení od smlouvy, pokud to není v daném případě nepřiměřené.
Tvou reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. Pokud tuto lhůtu nedodržíme, máš právo požadovat přiměřenou slevu z produktu nebo odstoupit od smlouvy.
Pokud jsi spotřebitel, máš právo požadovat úhradu nákladů, které jsi přiměřeně vynaložil(a) při oprávněné reklamaci. O proplacení nás informuj co nejdříve, nejpozději však do 1 měsíce po uplynutí lhůty pro uplatnění reklamace, jinak toto právo zaniká.
Prosíme, vezmi na vědomí, že naše produkty a služby nelze reklamovat pouze na základě toho, že nesplnily tvá osobní očekávání.
V. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Pokud jsi spotřebitel, máš obecně právo odstoupit od smlouvy uzavřené přes internet do 14 dnů od jejího uzavření.
Toto právo se však nevztahuje na využití volného času, pokud službu poskytujeme v konkrétním termínu (například u termínu konference apod.).
Toto právo se rovněž nevztahuje na služby a digitální obsah, pokud byly tyto služby poskytnuty s tvým výslovným souhlasem ještě před uplynutím lhůty pro odstoupení.
PROSÍM POZOR!!!
Uzavřením těchto obchodních podmínek souhlasíš s tím, že ti produkt nebo službu poskytneme v dohodnutém termínu, který může být kratší než 14 dní od uzavření smlouvy. Tímto souhlasem se zároveň vzdáváš možnosti odstoupit od smlouvy.
VI. ZÁVĚREM
Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, pokud jsi spotřebitel, máš právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě se můžeš obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje na tvůj návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit přímo. Návrh můžeš podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jsi u nás poprvé uplatnil(a) své právo, které je předmětem sporu. Máš právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Naše vztahy se řídí českým právem.
Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Obsah, prosíme, nekopíruj, neupravuj nebo jinak nepoužívej bez našeho souhlasu.
Znění obchodních podmínek můžeme měnit nebo doplňovat.
Kdykoliv nás v případě dotazů k těmto obchodním podmínkám můžeš kontaktovat na ahoj@restart-zeny.cz
V Praze, dne 1. 6. 2024